دانشگاه علوم پزشکی قم

  • 1388/06/14 - 11:58
  • 125
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
وعده شركت زيرساخت

ديتاسنتر ملي ده روز ديگر شروع بكار مي‌كند

با آغاز به كار و راه‌اندازي ديتاسنتر ملي، ميزباني استفاده از اينترنت را شركت ارتباطات زيرساخت انجام خواهد داد و ديگر نيازي نيست براي استفاده از آن به سايت خارج از كشور وصل شويم و متقاضيان مي‌توانند از طريق ديتاسنتر ما اطلاعات را دريافت كنند.

معاون فناوري ارتباطات شركت ارتباطات زيرساخت از اتمام ارزيابي شركت‌هاي متقاضي براي ارائه ديتاسنتر ملي تا 10 روز آينده خبر داد.

محمدعلي آريانيان در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: RFP اين پروژه تهيه شده و كار شركت‌هايي كه قرار بود در اين زمينه ارزيابي شوند به اتمام رسيده و مجوز شركتي ‌كه قرار است اين كار را انجام دهد تا حدود 10 روز آينده ارائه و فعاليتش آغاز مي‌شود.

وي با بيان اين كه در حال حاضر حدود چهار شركت خصوصي در اين زمينه فعاليت مي‌كنند، گفت: با آغاز به كار و راه‌اندازي ديتاسنتر ملي، ميزباني استفاده از اينترنت را شركت ارتباطات زيرساخت انجام خواهد داد و ديگر نيازي نيست براي استفاده از آن به سايت خارج از كشور وصل شويم و متقاضيان مي‌توانند از طريق ديتاسنتر ما اطلاعات را دريافت كنند.

او ادامه داد: اين ديتاسنتر محوطه و جايي را به هر سازماني اختصاص مي‌دهد و آن سازمان مي‌تواند با استفاده از اين فضا ديتاي خود را آنجا ذخيره كرده و هرگونه تبادل اطلاعات را از طريق ما انجام دهد.

معاون فناوري ارتباطات شركت ارتباطات زيرساخت گفت: سازمان‌هايي كه اطلاعات محرمانه دارند نيز با استفاده از اين ديتاسنتر مي‌توانند اطلاعات خود را دريافت كنند و اين كار با امنيت بيشتري صورت گيرد.

آريانيان افزود: شركت ارتباطات زيرساخت چندي پيش نيازهاي سازمان‌ها را در اين زمينه دريافت كرده و در اين زمينه اطلاعات مورد نياز را در اختيار داريم.

  • گروه خبری : اخبار آمار و فناوری اطلاعات
  • کد خبر : 1773
کلمات کلیدی