دانشگاه علوم پزشکی قم

 نحوه تعریف گروه های کاربری شخصی


 

ابتدا وارد سایتhttps://office.muq.ac.ir  شده ، صفحه زیر ظاهر می شود.

در این مرحله کد کاربری و رمز خود را وارد میکنیدو سپس روی دکمه ورود کلیک نمائید.

 

 

نکته: برای زمانیکه می خواهید یک پیام را به گروهی از کارمندان ارسال کنید،کاربرد دارد.

حال وارد کارتابل خود میشوید، درقسمت پائین صفحه سمته راست روی ایکن ادمک کلیک و درمنوی بازشده روی تنظیمات شخصی کلیک کنید. (مانند شکل زیر)

 

 

بعد از کلیک روی تنظیمات شخصی پنجره زیر باز میشود.

در این پنجره روی گزینه گروه های شخصی کلیک کنید.و زیر منوی گروه های کاربری شخصی را انتخاب نمائید.

 

 

با انتخاب این گزینه پنجره ی گروه های کاربری شخصی(عمومی) باز می شود. روی اضافه کلیک کنید، پنجره زیر نشان داده میشود.

 

 

در این پنجره، قسمت اطلاعات، ترتیب(الویت نمایش گروه)، عنوان(نام گروه پیام)را درج کنید.

قسمت نوع دسترسی، گزینۀ پیام را تیک بزنید.

قسمت اعضا، با کلیک روی دکمه  افزودن کاربر اسامی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نکته:اسامی که در پنجره گروه های کاربری(عمومی) به طور پیش فرض نمایش داده شدند را میتوانید با نگه داشتن موس روی اسم آیکون نمایش داده میشود.کلیک کنید و حذف کنید.

در نهایت روی ثبت کلیک کنید ، گروه ایجاد شده و در پنجره اصلی می توانید گروه را حذف یا ویرایش کنید و همچنین می توانید گروه جدید بسازید.

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید.