دانشگاه علوم پزشکی قم

 نحوه تعریف گروه های کارمندی شخصی


 

ابتدا وارد سایتhttps://office.muq.ac.ir  شده ، صفحه زیر ظاهر می شود.

در این مرحله کد کاربری و رمز خود را وارد میکنید و سپس روی دکمه ورود کلیک نمائید.

 

 

حال وارد کارتابل خود میشوید، درقسمت پائین صفحه سمته راست روی ایکن ادمک کلیک و درمنوی باز شده روی تنظیمات شخصی کلیک کنید. (مانند شکل زیر)

 

 

بعد از کلیک روی تنظیمات شخصی پنجره زیر باز میشود.در این پنجره روی گزینه گروه های شخصی کلیک  کنید.و زیر منوی گروه های کارمندی شخصی را انتخاب نمائید.

 

 

روی دکمه اضافه کلیک کنید، در پنجره بازشده، ترتیب(الویت نمایش گروه) ، عنوان(نام گروه) ، افزودن کارمند(اعضای گروه)را وارد کنید.(شکل زیر)

 

 

و در نهایت روی دکمه ثبت کلیک کنید.

نکته: برا مشاهدۀ گروه های ساخته شده لازم است در قسمت جستجو نام گروه(عنوان) را ، جستجو کنید.

 

پاک کردن گروه های کارمندی شخصی

برای این کار بعد از جستجوی نام گروه ، آن را انتخاب و روی دکمه حذف را کلیک کنید.(شکل زیر)

 

نحوه استفاده از گروه های کارمندی شخصی

در مرحلۀ ارسال پیشنویس (نامه) زمانی که گیرندۀ نامه افراد مشخصی هستند و روزانه یا ماهانه به صورت روتین برای این افراد نامه ارسال میکنید .می توانید گروه های کارمندی شخصی ایجاد کنید و در این قسمت از این گروه ها استفاده کنید.

برای استفاده از گروه های کارمندی شخصی ساخته شده، در قسمت گیرندگان نهایی نامه روی  آیکن کلیک کنید .(شکل زیر)

 

در پنجره بازشده روی تب گروه های کارمندی شخصی رفته و گروه مورد نظرتان را انتخاب کنید. و در نهایت رو ثبت کلیک کنید.

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید.